Voimassa 31.8.2018 alkaen.

Yleistä

Hyvinvointikotiin.fi palvelua (jäljempänä Palvelu) tarjoaa Healthtech Intelligence y-tunnus 2642907-5, joka Avafor Oy:n aputoiminimi.

Asiakas (jäljempänä Asiakas) tarkoittaa Suomessa asuvaa kuluttaja- tai yritysasiakasta.

Palvelussa

– myydään suomalaisille Asiakkaille tuotteita, joita voi ostaa Hyvinvointikotiin.fi sivuston ostotoiminnallisuuden avulla.

– välitetaan palveluaikavarauksia (jäljempänä Varaus tai varaus) Palveluun rekisteröityneiden palveluntarjoajien (jäljempänä Palveluntarjoaja) tarjoamiin aikavarattaviin palveluihin.

– esitellään LR Health & Beauty-tuotteita, joita Hyvinvointikotiin.fi/Healthtech Intelligence myy itsenäisenä LR Health & Beauty jälleenmyyjänä Healthtech Intelligencen/Hyvinvointikotiin.fi:n LR-verkkokaupassa, josta ostettuihin tuotteisiin ja niiden toimituksiin sovelletaan LR Health & Beauty:n toimitusehtoja, jotka löytyvät kyseisen verkkokaupan sivuilta.

Pidätämme kaikki oikeudet kaikkiin muutoksiin.

Tuoteasiakastili

Tuoteasiakastili on jäljempänä Asiakastili.

Asiakas voi rekisteröityä tuoteasiakkaaksi, jolloin häneltä pyydetään tarvittavat tiedot, kuten esimerkiksi nimi-, osoite-, puhelin- ja sähköpostitiedot.

Selvennykseksi, Asiakastili koskee vain Hyvinvointikotiin.fi-sivustoa, ei Hyvinvointikotiin.fi:n erillistä LR Health & Beauty-verkkokauppaa.

Tuotteen ostaminen ja ajanvaraukset

Tuotteet

Hyvinvointikotiin.fi sivustolla tuotteiden ostaminen tapahtuu Hyvinvointikotiin.fi tuotemyyntitoiminnallisuuden avulla. Ostotapahtumassa Asiakkaalla on maksutavan valintaan siirtymisen jälkeen 90 minuuttia aikaa maksaa ostos. Mikäli maksusuoritusta ei ole tehty tässä ajassa, perutaan tilaus automaattisesti.

Kassalla tilauksen lähettäminen ja maksamaan siirtyminen edellyttää, että Asiakas on syöttänyt laskutus- ja toimitustiedot, hyväksynyt toimitusehdot ja hyväksynyt antamiensa tietojen tallentamisen ja käsittelyn Palvelussa.

Aikavarattavat palvelut

Ajanvaraus Hyvinvointikotiin.fi:ssä varattaviin palveluihin tehdään internetin välityksellä osoitteessa www.hyvinvointikotiin.fi  Hyvinvointikotiin.fi:n ajanvaraustoiminnallisuuden kautta.

Tehdessään palveluvarauksen Asiakkaan tulee hyväksyä toimitusehdot, jonka myötä Asiakas sitoutuu voimassa oleviin Hyvinvointikotiin.fi:n sekä kyseisen palvelun toimittavan Palveluntarjoajan toimitusehtoihin.

Tilaus- ja ajanvarausvahvistus

Tilausvahvistus (Tuotteet)

Lähetämme kaikista tuoteostoksista Asiakkaalle tilausvahvistuksen Asiakkaan tilauksen yhteydessä antamaan sähköpostiin.

Ladattavien digitaalisten tuotteiden osalta Asiakas saa latauslinkin tai tuotteen lataus käynnistyy automaattisesti maksun jälkeen riippuen ostetusta tuotteesta.

Ajanvarausvahvistus (Aikavarattavat palvelut)

Lähetämme kaikista Asiakkaan tekemistä palveluaikavarauksista varausvahvistuksen ilmoittautumisvahvistuksen Asiakkaalle sähköpostilla, joka sisältää varauksen tiedot sekä Palveluntarjoajan yhteystiedot. Varausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista palveluaikavarauksen tekemisen yhteydessä.

Maksaminen

Tuotteet

Tuotteiden maksaminen tapahtuu Hyvinvointikotiin.fi tarjoaman maksutoiminnallisuuden avulla. Mahdollisista maksuihin liittyvistä asioista, kuten esimerkiksi hyvityksistä, vastaa Healthtech Intelligence.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Checkout Finland Oy yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Checkout Finland Oy:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä Hyvinvointikotiin.fi asiakaspalveluun.

Tietoa Checkoutista

Checkout Finland Oy, Varastokatu 3 A 33100 Tampere, y-tunnus 2196606-6. Yhteystiedot: [email protected] tai puhelimella 0800 552 010 (0,00€/min) arkisin klo 09 – 17.  Maksuominaisuudet sisältävät suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet, luottokortilla maksamisen sekä Jousto-, Collector-, Euroloan- ja mobiilimaksutavan. Lisätietoa www.checkout.fi.

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Pankkimaksut
Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Checkout Finland tarjoaa myös mahdollisuuden maksaa tilisiirtolomakkeella.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard – ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat
Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay, Masterpass ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Pivo

MobilePay

Masterpass

Siirto

Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot: 

GSM-maksu

Ainapay
Palvelu perustuu 060605-maksupalvelunumeroiden käyttöön. Maksaminen tapahtuu soittamalla maksupalvelunumeroon ja toimimalla äänitiedotteiden mukaisesti.

    • Palvelun hinta on palvelunumerokohtainen ja sisältää tuotteen hinnan sekä palveluun liittyvän laskutuskorvauksen. Palvelun hinnan lisäksi asiakas maksaa normaalin matkapuhelumaksun oman matkapuhelinoperaattorinsa hinnoittelun mukaisesti. GSM-maksuostot peritään käyttäjän puhelinlaskussa.
    • Palvelun käytön rajoitukset /matkapuhelinliittymä:
    • Yksittäinen ostotapahtuma enintään 52,32 € (sis. alv)
      Ostokset kuukaudessa enintään 100 € (sis. alv)
      Enintään kaksi ostosta päivässä
      Ei toimi prepaid-liittymillä
      Lisätietoja aina.fi-sivustolla

Lasku- ja osamaksupalvelut

  • Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector, Jousto ja Mash (ent. Euroloan). Collector tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.
  • Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Collector

Jousto

OP Osta laskulla

AfterPay

Mash

Aikavarattavat palveluja

Palvelu maksetaan suoraan palvelun toimittavalle Palveluntarjoajalle palvelun yhteydessä mainitulla tavalla.

Selkeyden vuoksi todettakoon, että Hyvinvointikotiin.fi ei veloita Asiakasta palveluajan varaamisesta, eikä siten vastaa mistään palveluun liittyvistä kustannuksista, palvelun virheistä tai mahdollisista kompensaatioista Asiakkaalle.

Ennakkomaksu

Tuotteet

Tuotteiden osalta Hyvinvointikotiin.fi ei veloita Asiakkaalta ennakkomaksuja, vaan maksaminen tapahtuu tuotteen ostamisen yhteydessä Hyvinvointikotiin.fi tarjoaman maksutoiminnallisuuden mukaisesti.

Aikavarattavat palvelut

Hyvinvointikotiin.fi ei veloita Asiakkaalta ennakkomaksuja. Varattu palvelu (palveluaikavaraus) maksetaan suoraan palvelun toimittavalle Palveluntarjoajalle palvelun tiedoisssa ilmoitetulla tavalla.

Toimitus ja toimituskulut

Tuotteet

Healthtech Intelligence/Hyvinvointikotiin.fi vastaa myymistään tuotteista. Toimitustapa on kuvataan kassalla. Toimituskulut ilmoitetaan tuotteen maksamisen yhteydessä.

Digitaalisissa tuotteissa ei ole toimitusmaksua.

Aikavarattavat palvelut

Toimitustapa on kuvattu palvelun tiedoissa.

Kustakin palvelusta ja sen toimituksesta vastaa yksinomaan kyseisen palvelun toimittava Palveluntarjoaja. Kaikissa palveluun liittyvissä asioissa Asiakkaan tulee ottaa yhteyttä suoraan kyseiseen Palveluntarjoajaan.

Healthtech Intelligence vastaa ainoastaan Asiakkaan tekemien palveluvarausten välittämisestä Palveluntarjoajalle.

Palvelun yhteydessä ilmoitettu hinta sisältää palvelun tai tapahtuman toimituskulut ellei niitä ole erikseen mainittu veloitettavaksi ilmoitetun hinnan lisäksi.

Toimitusaika

Tuotteet

Tuotteiden toimitus tapahtuu oston yhteydessä ilmoitetutulla toimitustavalla. Normaalin toimitustavan (Economy) toimitusaika-arvio on 7-14 arkipäivää. Mikäli nopeampia toimitustapoja tarjotaan, ilmoitetaan niiden arvioitu toimitusaika erikseen toimitustavan yhteydessä. Kaikki toimitusajat ovat arvioita ja todellinen toimitusaika voi olla arvioitua pidempi riippuen esimerkiksi tuotteen saatavuudesta, toimittajan kapasiteetista ja toimituskyvykkyydestä (tilauskannasta) sekä ostoajankohdan vaikutuksista toimitukseen (viikonloppu, juhlapyhät tms.).

LR-tuotteiden toimitus tapahtuu LR-verkkokaupassa ilmoitetulla tavalla ja nopeudella. LR-tuotteiden toimituksesta ja toimitustavoista vastaa yksinomaan LR Health & Beauty, johon Healthtech Intelligence/Hyvinvointikotiin.fi ei pysty vaikuttamaan.

Digitaaliset tuotteet ovat heti maksun suorittamisen jälkeen ladattavissa.

Aikavarattavat palvelut

Palveluntarjoajan palvelujen varauksessa Asiakas tekee varauksen yhteydessä toimitusaikavarauksen (palvelu, toimituspäivä, kellonaika, toimitustapa, toimituspaikka).

Palautukset ja peruutukset

Tuotteet

Asiakkaalla on Hyvinvointikotiin.fi-verkkokaupassa ostetuille tuotteille Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Palautustilanteessa Asiakkaan tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme: [email protected] tai 040 507 9563.

Palautusohjeet

1) Hyvinvointikotiin.fi:stä ostetut printikuvioidut tuotteet

Kaikkien printtikuvioitujen tuotteiden tuotepalautukset tulee tehdä käyttäen tuotepaketin mukana tulevassa lähetysluettelossa annettua palautusosoitetta (Return address).

3) Muut Hyvinvointikotiin.fi:stä ostetut tuotteet (ei printtikuvioidut tuotteet eikä digitaaliset tuotteet!)

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot
* nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
* pankkitilinumerosi
* kopio Hyvinvointikotiin.fi tilausvahvistuksesta

Postitusosoite
Healthtech Intelligence
Sumeliuksenkuja 9
02450 Sundsberg

Asiakas vastaa tuotepalautuksen postituskuluista. Emme vastaanota palautuksia, jotka tapahtuvat yli 14 vrk kuluttua tuotteen saapumisesta asiakkaalle.

Käymme jokaisen tuotepalautuksen läpi tapauskohtaisesti. Jos palautus hyväksytään, teemme hinnanpalautuksen asiakkaan valitseman maksutavan mukaisesti. Varaamme oikeuden vähentää palautettavasta summasta palautuksesta meille aiheutuvat kulut.

3) Digitaaliset tuotteet

Digitaalisilla tuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta.

4) LR-tuotekaupassa ostetut tuotteet

Kaikki LR-tuotekaupassa ostettujen tuotteiden tuotteiden tuotepalautukset tulee tehdä tuotepaketin mukana tulevien ohjeiden mukaisesti. Tuotepalautuksista ja/tai vaihdoista vastaa LR Health & Beauty.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

1) Hyvinvointikotiin.fi:stä ostetut printikuvioidut tuotteet

Kaikkien printtikuvioitujen tuotteisiin liittyvissä ongelmissa ota ensin yhteys Hyvinvointikotiin.fi:n asiakaspalveluun.

3) Muut Hyvinvointikotiin.fi:stä ostetut tuotteet (ei printtikuvioidut tuotteet eikä digitaaliset tuotteet!)

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen [email protected] tai postitse Healthtech Intelligence, Sumeliuksenkuja 9, 02450 Sundsberg. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 vuorokauden sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

Tuotteiden toimittamiseen liittyen jos huomaat, että saapunut paketti on ulkoisesti vahingoittunut, se on avattu tai muuten huomaat paketissa jotain ulkoisesti outoa, ole 12 tunnin sisällä paketin vastaanottamisesta yhteydessä asiakaspalveluumme: [email protected], jotta ehdimme reklamoida kuljetuksesta kuljetusliikkeelle. Huomaa, että emme ota vastuuta vaatimuksista, jotka tehdään yli 12 tunnin jälkeen tuotteen vastaanottamisesta.

Kaikki Hyvinvointikotiin.fi:n LR-verkkokaupassa ostettujen tuotteiden toimitus- ja palautusehdot löytyvät kyseisen verkkokaupan sivuilta täältä.

Aikavarattavat palvelut

Asiakas voi peruuttaa varauksen varausvahvistuksessa saamasta peruutuslinkistä, jos varattuun aikaan on yli 24 tuntia, jolloin Asiakkaalle toimitetaan peruutusvahvistus sähköpostilla. Sitä myöhemmin tehtävät peruutukset on tehtävä ottamalla yhteyttä suoraan Palveluntarjoajaan.

Palveluntarjoajalla on myös oikeus peruuttaa Asiakkaan varaama aika saamansa peruutuslinkin avulla, jos varattuun aikaan on yli 24 tuntia. Tässä tapauksessa Asiakkaalle toimitetaan peruutusvahvistus sähköpostilla.

Kaikissa palveluajan muutostapauksissa Asiakkaan tulee olla yhteydessä suoraan Palveluntarjoajaan.

Jos Asiakas ei peruuta varaustaan Palveluntarjoajan palveluun, on kaikki varaukseen liittyvät asiat, kuten veloitukset ja muut mahdolliset kustannukset, Palveluntarjoajan ja Asiakkaan välinen asia, johon Palveluntarjoaja soveltaa omia toimitusehtojaan.

Hyvinvointikotiin.fi ei vastaa toimituksen lopullisesta toteutumisesta tai toteutumatta jäämisestä ja siihen liittyvistä veloituksista tai kustannuksista, koska Hyvinvointikotiin.fi ainoastaan välittää Asiakkaan varauksen Palveluntarjoajalle, eikä veloita Asiakasta siitä.

Ongelmatilanteet

Tuotteet

Tuotteisiin liittyvissä ongelmatilanteissa Asiakkaan tulee olla suoraan yhteydessä Hyvinvointikotiin.fi asiakaspalveluun sähköpostilla osoitteeseen [email protected]

Aikavarattavat palvelut

Ongelmatilanteissa Asiakkaan tulee olla ensisijaisesti yhteydessä kyseisen palvelun Palveluntarjoajaan, jonka yhteystiedot Asiakas on saanut varausvahvistuksessa..

Hyvinvoinitikotiin.fi vastaa ainoastaan varauksen välittämisestä Palveluntarjoajalle.

Yksityisyyden suoja

Voidakseen varata palveluja, ilmoittautua tapahtumiin ja ostaa tuotteita Asiakkaan tulee hyväksyä Tietosuojaseloste (Yksityisyyden suoja).

Muuta

Tuotteet

Hyvinvointikotiin.fi tarjoaa aika ajoin Promokoodeja, joilla saa alennuksia tuotteiden hintaan. Promokoodilla saa vain kyseiseen Promokoodiin liitetyn alennuksen. Alennus lasketaan automaattisesti kassalla, kun Asiakas on syöttänyt Promokoodin. Promokoodeja voi käyttää vain 1 kpl per ostoskerta. Syötettäessä useampi Promokoodi peräkkäin, vain viimeisin syötetty Promokoodi on voimassa ja sen mukainen alennus otetaan huomioon ostoksessa. Hyvinvointikotiin.fi pidättää oikeuden muuttaa, peruuttaa, lopettaa ja/tai mitätöidä Promokoodin/Promokoodit kaikilta osin milloin tahansa. Lisäksi Hyvinvointikotiin.fi pidättää oikeuden korjata jälkikäteen kaikilta osin Promokoodeihin liittyvät virheelliset alennuksen laskennat ja veloittaa Asiakasta jälkikäteen oikean alennuslaskennan tuloksena saatu lopullinen ostohinta, josta on vähennetty jo veloitettu hinta. Tässä poikkeuksellisessa tilanteessa Asiakkaalla on oikeus palauttaa tuote, mikäli tuote on alkuperäispakkauksessa, käyttämätön ja myyntikelpoinen.

Aikavarattavat palvelut

Asiakkaan tulee ennen palveluvarauksen tekemistä tutustua kulloinkin voimassa oleviin Hyvinvointikotiin.fi:n ja Palveluntarjoajan toimitusehtoihin. Varauksen tekeminen edellyttää Hyvinvointikotiin.fi ja Palveluntarjoajan toimitusehtojen hyväksymistä.

Toimitusehtojen muuttaminen

Pidätämme oikeuden muuttaa kaikkia ehtojamme kaikilta osin milloin vain.

Sovellettava laki ja erimielisyyksien ratkaiseminen

Näihin ehtoihin sovelletaan Suomen lakia. Kaikki erimielisyydet pyritään ensisijaisesti ratkaisemaan neuvotteluteitse. Mikäli ratkaisuun ei päästä neuvotteluteitse, ratkaistaan erimielisyys Helsingin Keskuskauppakamarin välimieslautakunnassa.